bloger-title1.1
אוקטובר 1, 2016
פרסום בטאבולה ואאוטבריין תורם לטראפיק איכותי באתר.

פרסום בטאבולה לחשיפה מוגברת ואיכותית

כל יזם או בעל עסק היה רוצה להופיע במערכת חדשות מקוונת (בהקשר חיובי כמובן..) ולספר על הידע והמומחיות שלו. אך לצערנו הדבר בדרך כלל לא מתאפשר, […]
ספטמבר 28, 2016
כתיבה שיווקית נעשית באופן אישי ובגובה העיניים

כתיבה שיווקית שמדברת נכון

לפעמים כל מה שצריך בשביל שיקשיבו לכם זה לדבר נכון. מה זה אומר? להיות אמיתי ולדבר בצורה "חברית" כמישהו שבאמת אכפת לו, בגובה העיניים, בכנות ואמפטיה […]
ספטמבר 26, 2016
כתיבת תוכן שמתאים לסטנדרטים של גוגל

כתיבת תוכן עם ערך מוסף לגולשים ולכם

במהלך השנים האחרונות חלו שינויים משמעותיים בתחום כתיבת תוכן עבור אתרים. בעיקר בתחום איכות התכנים המופצים ברשת וזאת בזכות עדכוני גוגל המעודדים פרסום תכני איכות. אז […]
ספטמבר 24, 2016
ליטוש מסרים באתר עושים עם קופירייטר טוב.

קופירייטר לאתר, למה זה טוב?

קופירייטר או "רעיונאי" בעברית המהווה החלק המילולי בצוות הקריאטיב. הקופירייטר הוגה רעיונות מילוליים לשמות מותגים, סלוגנים, דפים שיווקיים באתרים, ברושורים, דפי נחיתה, ניוזלטרים וכו'. במשרדי הפרסום והיחצנות […]
ספטמבר 21, 2016
כתיבת תוכן לאתרים, יש לבצע על פי הכללים.

תוכן לאתרים, משלמים או כותבים?

תוכן לאתרים כל אחד יכול לכתוב, האם זה כדאי? אתרים רבים אינם כתובים נכון, זאת עובדה שכל קופירייטר טוב יודע. הסיבה לכך נעוצה בחוסר מודעות שיש […]
ספטמבר 19, 2016
כתיבת מאמרים מהווה כלי מרכזי בקידום אתרים

כתיבת מאמרים שאנשים אוהבים לקרוא

הדרך הטובה ביותר לקדם את האתר שלכם זה באמצעות כתיבת מאמרים חדשים המציגים את הידע שלכם ומעניקים פתרונות מועילים לאלה שקוראים אותם. אנשים מעריכים בעלי ידע […]
order-p1