הכנת דף נחיתה דורשת בדרך כלל עזרת קופירייטר מושחז וגרפיקאי אך בהחלט אפשרית לביצוע גם באופן עצמי. דף נחיתה משמש בדרך כלל כטופס לאיסוף לידים כחלק מקמפיין. כשאנו יוצאים לקמפיין (בדרך כלל ממומן) אנו נדרשים לדף נחיתה כחלק מהמשפך השיווקי. סטטוסים בפייסבוק, מודעות ממומנות בגוגל, באנרים וכו' מפנים בדרך כלל לדף נחיתה המכיל טופס התקשרות.

מודעה פרסומית > דף נחיתה > חזרה ללידים עם הצעות או צירופם לניוזלטר

דף נחיתה הינו חלק חשוב בקמפיין ונדרש להיות אפקטיבי. מה צריך לעשות בכדי לגרום לכך שהדף שלכם ימשוך הכי הרבה לידים חדשים ואיכותיים?

הכנת דף נחיתה שמדבר פחות ואומר יותר

אחד הכללים החשובים עבור הכנת דף נחיתה הינו הקפדה על מינימום מלל לצד מסר חד וברור. לכן, נעשה שימוש במשפטים קצרים ופשוטים שנוגעים בנקודה. מה הנקודה?

אנשים רוצים לדעת מה הם מקבלים שחסר להם והם רוצים לדעת שאצלכם הם יקבלו יותר. כמו בכל תוכן שיווקי מקצועי אחר גם פה תדרשו להכניס טיזר, תועלות, קרדביליות וקריאה לפעולה.

  • טיזר – זהו את קהל היעד שלכם והציפו את החוסר שלו: החורף מתקרב והגג דולף? זקוקים להלוואה מידית והבנק מסרב? לאחר מכן הציגו לו את הפתרון שלכם: הרשת הארצית לבניית ציפורניים, הובלות ראשון וכו'. כנסו כאן עבור סוגי טיזרים שניתן לעשות בהם שימוש.
  • תועלות – ספקי שרות יש הרבה, אז למה לפנות דווקא אליכם? התשובה צריכה להיות ברורה וחזקה: אנחנו הכי זולים, הכי קרובים, הכי טובים, הכי אמינים, מבינים את הצרכים לכם הכי טוב וכו'. בדומה לשאר הטקסט בדף הנחיתה יש להציג את התועלות בקצרה ובצורה ברורה ברמה של מילים בודדות.
  • קרדביליות – אנשים לא אוהבים שמתגלחים על זקנם. אנשים אוהבים להיות חלק מקבוצה גדולה שרוצה משהו ויעדיפו לעמוד בתור לצורך כך. לכן, ספקי האמינות הטובים ביותר עבורכם יכולים להיות ההמונים המתעניינים במוצר או השירות שלכם. "רבים רכשו את מכשיר האדים הקרים של וורטקס והפסיקו לנחור בלילות". מקורות לאמינות יכולים להגיע מאנשים מוכרים, לרבות אנשי אקדמיה, ידוענים וגופים מוכרים. "צהל רכש מאתנו מאות יחידות", "הוכח מחקרית ששמן קנביס מועיל למגוון.."
  • קריאה לפעולה – הכנת דף נחיתה נועדה בדרך כלל לאיסוף לידים ולכן נציע (באסרטיביות..) למלא פרטי קשר. עדיין לא משכנע, נכון?

הטילו פצצה!!

אף אחד לא ימלא פרטי קשר רק בגלל שקישטתם לעצמכם דף, צריך יותר..

..אנשים רוצים מתנה. בכדי לדחוף אנשים לפעולה כרגע, הם צריכים להבין שיש להם הזדמנות חד פעמית. הם צריכים להבין שעכשיו הם הולכים לחסוך 20% בעלות, לקבל מתנה מדהימה של סידור פרחים בחתונה או את גרסת הפרו של תוכנת הנהלת חשבונות שאותה הם רוצים. לא מחר, לא מחרתיים, לא נחשוב, לא אשאל את אשתי, לא נראה… עכשיו או שהרכבת יוצאת לדרך בלעדיכם!!

לכן, הציעו הטבה ייחודית לדף הנחיתה. הנחה, חיסכון, מתנה, כסף, עוד וכו'.

מתאימים את ההטבה לסוג האנשים

מכיוון שכל אחד מגיב אחרת להטבה, יש לבצע כיול. יש כאלה שאוהבים מתנות חינם, אחרים אוהבים לחסוך ואילו אני מעדיף עוד. אז פשוט תכינו מספר גרסאות של דפי נחיתה ובצעו טסטים. תבדקו באיזה גרסה הדף שלכם נותן יותר לידים ויותר איכותיים. מערכת הפצת דפי נחיתה רציניות מכילות פיצ'רים לטסטים מסוג זה המכונים A/B TESTING תריצו 2 גרסאות ותבדקו את התגובה.

מה עושים עם דף נחיתה שהכנו?

קיימות מערכות שונות המכילות אשפים לעיצוב הדף ואכסונו כמו רב מסר, WIX  ועוד.

הכנת דף נחיתה הינה מיומנות גבוהה בתחום התוכן ולא כל כותב תוכן מיומן בביצועה. לכן, הכנת דפי נחיתה נעשית על ידי קופירייטר מיומן. צוות שפיץ תפר כבר לא מעט דפי נחיתה עבור מגוון לקוחות ונשמח לעזור לכם בקמפיין הבא שלכם. שמי גיל, צרו קשר עכשיו למספר 052-3646136 או השאירו פרטים ודברו איתי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>