אוהבים להקשיב למוזיקת מעליות? אוהבים לפזז לצלילי מוזיקה קאמרית? מוזיקה יכולה להיות בהחלט מרגיעה ונעימה, אבל בשביל לצאת מגדרנו אנחנו צריכים אולי משהו קצת אחר. משהו יותר קצבי. ככה גם בכתיבה.. כתיבת תוכן רגיל זה לא כתיבת תוכן שיווקי, פשוט כי זה רגיל. הדבר האחרון שאנשים רוצים להעסיק בו את זמנם הפנוי זה דברים רגילים. תוכן "רגיל" מעביר מידע וזה חשוב בכדי להשכיל, אבל כשרוצים להניע אנשים לפעולה מסוימת, נניח שיתקשרו אליכם או שיקנו מוצרים אתם צריכים משהו קצת אחר. משהו מעורר..

כתיבת תוכן שיווקי עם מומחה

עבור כתיבת תוכן, מאמרים וכתבות צריך כותב תוכן מיומן. אך עבור כתיבת תוכן שיווקי צריך משהו קצת אחר שיכניס את האור הנכון לדברים שלכם ויגרום לאנשים להגיב אליכם וזה קופירייטר. קופירייטינג זה מקצוע קצת ייחודי העוסק בכתיבה תדמיתית בתחומי השיווק והפרסום והכוונה על כתיבת תוכן שיווקי. קופירייטר טוב אוהב לשחק עם מילים ולהוציא להם את המיץ ובכלל נרתע מניסוחים משעממים, יבשושיים ומונוטוניים.

כתיבה עם טריגר מתאים

כתיבת תוכן שיווקי טובה נכנסת לנעליהם של לקוחות פוטנציאליים ומבינה את מה שמעורר אותם. אחרי שהקופירייטר מאפיין את הגולשים שאתם מעוניינים בהם כלקוחות, הוא מפעיל דמיון חופשי ומאתר את הנקודה הרגישה שלהם. להלן סוגים שונים של רגישויות הטבועות בכולנו:

  • חוששים מאי ודאות – זה הלחם של הקופירייטרים. רבים חוששים ממצבים שונים וזה קורה בהקשר של כספים, מראה, עניינים טכניים כמו דליפה בחורף ומוצרים לא תקינים ועוד. ברגע שמציפים את החששות ומציעים פתרון אטרקטיבי, יש לכם פתח לליבם וארנקם של רבים שחלומם הגדול זה שקט נפשי וביטחון. לכן נתחיל בטריגר בסגנון "חוששים משפעת העופות?", מעוניינים לשפר את הביטחון הכלכלי של משפחתכם?
  • הלא מרוצים – לקבוצה חשובה זאת ניתן לצרף את המרוצים, אך רוצים יותר. חוסר שביעות רצון זה הבסיס לכלכלת הצריכה וטבוע בנו היטב. אנחנו לא מרוצים מכל כך הרבה דברים, מרואה החשבון שלנו, השכר שלנו, תנאי הדיור ועוד. גם פה נציף את הבעיה ונציע פתרון אפקטיבי שנותן יותר תמורת פחות. יותר שירות תמורת פחות עלות, יותר איכות תמורת פריסת תשלומים יותר נוחה וכדומה. אל הלא מרוצים ומחפשי השדרוגים נדבר כך: "מרגישים שמגיע לכם יותר תמורת המכונית המשומשת שלכם? תגידו, אתם באמת מרוצים מהבנק שלכם?".
  • מתעוררים תודעתית – הקדמה היא תנועת חופש רדיקלית חסרת פשרות. בכל יום אנו מגלים דברים חדשים על המציאות שמשפיעה עלינו וזה משמח אותנו. אם אתם מספקים פיסת מידע חדשה ומועילה לגולשים, הם יוקירו לכם טובה. פה הטיזר יהיה מחדש. "הידעתם שיש באפשרותכם לנהל קופת גמל ללא עמלות ניהול כלל?". "לא יודעים מה לעשות עם הטלפון הישן? מסתבר שהוא שווה כסף!

לא כל הטריגרים נדרשים להופיע כשאלה, למידע נוסף על כתיבת טריגרים באמצעות כתיבה שיווקית חכמה, כנסו כאן.

מה עוד מעורר? הייחודיות שלכם!

"יש פתרון עכשיו" – הינו טריגר נחמד וחשוב, אך לא כל הסיפור והשלב הבא זה להסביר מי אתם ומה אתם עושים. זכרו, אתם הפתרון אז זה הזמן לשכנע שאתם הפתרון המושלם.

בעולם שיש בו כל כך הרבה אלטרנטיבות כדאי לשכנע שאתם הטובים ביותר מהמתחרים שלכם. זה יותר זול, יותר מהיר, השירות יותר איכותי ומקצועי והתוצאה מושלמת. ומה עם אחריות? כן בטח. אנחנו זמינים סביב השעון ויוצאים אליכם מיד בשבת, חג, בגשם, שלג ומתקפת סקאדים.

זה הזמן לפעול!

כתיבת תוכן שיווקי נחשבת טובה רק אם היא משיגה את מטרתה וזה המרה. לאחר שהשגתם הסכמה מקיר לקיר זה הזמן לשלוף את הקלף האחרון וזה קריאה לפעולה. "התקשרו עכשיו!", "בואו אלינו לפני שיגמר המבצע!", "הורידו את הדמו!", "השאירו פרטי קשר!" ועוד היד נטויה.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>