בפעם הראשונה שכתבתי מאמרים לאתרים, זה היה לפני כשנתיים. אמרו לי "תכניס הרבה מילות מפתח" ותכתוב בלי שגיאות. השכר הזעום שקיבלתי עבור המאמרים שכתבתי, לא גרם לי להרפות את ידי. עד היום אני זוכר את ההזמנה הזאת, 65 מאמרים על כל נושא שבעולם מ"זר לכלה", פחח רכב ועד מיתוג עסקים. היה לי ברור ששכרי אינו הולם, אך ידעתי שרק טקסט איכותי משולם בנדיבות ולכן כתבתי הכי טוב שיכולתי. לאחר הכתיבה העברתי את הטקסט להגהה לאשתי, כי היה לי חשוב לתת מוצר מוגמר ומושלם.

אז והיום

שכרי היום עבור כתיבת מאמרים לאתרים הינו שונה בתכלית, העיקרון נשאר – טקסט העשוי ללא דופי וכולל בדיקת איכות בידי אדם נוסף. מאמרי קידום נכתבים לאחר חקירה קלה ולאחר הכתיבה נבדקות מילות המפתח הן מפני שגיאות ובנוסף דחיסותן בדף, מצורף בודק דחיסות. מאמרי תוכן שנכתבים אצלנו, נבדקים היטב גם בנושא הדיוק וכן בהירות המידע המוצג. אנחנו לא עושים את זה כדי שתהיו מרוצים, אנחנו פשוט אוהבים לכתוב – פרפקט.

  • יש לנו סטנדרטים ברורים – צוות שפיץ רוצים שתקבלו את המהפכה באיכות לצד מחיר שאנו מציעים. זה עניין של עקביות ביכולת ליצר תוכן בידי מספר כותבים המגבים זה את זה והיכולת לבדוק הכול לפני שזה מגיע אליכם.
  • יש לנו מחירון שקוף וברור זה לא עניין של מה בכך להציג מחירון תוכן. בדרך כלל אנשי תוכן מעדיפים לשלוף את המחיר תוך כדי שיחה, זאת בכדי להריח את הכיוון, הן מבחינת הרמה הנדרשת וכן "עומק הכיס". אצלנו שומרים על סטנדרטים קבועים גם במחיר. אצלנו כותבים מאמרים לאתרים עבור מחיר הוגן עבור זמנם וכישרונם של כותבים מיומנים.

מקדמים אתרים עם תוכן איכותי

החלטתם בשעה טובה לרכוש מאמרים לאתרים? מחיר לתוכן המבוקש זה עניין גמיש ותלוי במספר גורמים:

  • איכות – כתיבת תוכן איכותי דורשת זמן ומחשבה.
  • כמות – הזמנת "נגלה" גדולה של מאמרים מאפשרת לכם לדרוש מחיר מיוחד.
  • סוג – מאמר קידום אינו מאמר תוכן ובטח לא תוכן שיווקי ותדמיתי.

גוגל כבר לא עושה הנחות על "טראש", כך שאין לכם מה לחפש אצל כותבים שמתקתקים 100 מאמרים בשבוע. החברה של שפיץ כותבים בכובד ראש וזה לוקח זמן. אנחנו עושים הנחות לכמות גדולה ובמיוחד עבור עקביות. לקוח שמזמין מאמרים לאתרים על בסיס קבוע, נהנה מתוספת שירות וכמובן הנחות משמעותיות.

  • כתיבת מאמרי קידום– מחיר מאמרים אלה הינו נמוך יחסית. הביקוש למאמרים מסוג זה פוחת בזמן האחרון בשל הירידה בכוחם של אתרי המאמרים.
  • כתיבת מאמרי תוכן– מחיר מאמרים אלה הינו גבוה יותר בשל ההשקעה במחקר וכן ההשקעה הרבה יותר בדיוק וסגנון כתיבה מלוטש.
  • כתיבת תוכן שיווקי– מחיר תכנים אלה הינו גבוה יותר שכן מדובר בכתיבת קופירייטינג הנעשה על ידי כותב מנוסה ומיומן בכתיבה שיווקית.
  • כתיבת תוכן תדמיתי – מחיר תכנים מסוג זה הינו גבוה יחסית שכן מדובר בכתיבה שיווקית הנעשית על ידי קופירייטר.
  • כתיבת בלוג – מחיר הינו גבוה יחסית, למרות שמדובר בכתיבה אינפורמטיבית, אך עם כישרון ויכולת לתת ביטוי אישי וליצור אינטראקציה עם הגולשים.

מאמרים לאתרים שנתפרים בדיוק למידות שלכם

נכון.. יש פרילנסרים לרוב. תתפלאו, זה לא עניין של מה בכך למצוא כותב תוכן כשרוני שמספק את מאמרים לאתרים עם איכות, מחיר טוב ובזמן. כשיש לכם ספק תוכן שמסוגל לתת לכם מאמרים לאתר במחיר הוגן ועדיין לשמור על סטנדרט אחיד וברור, אתם יכולים בטוחים שהתמזל מזלכם ואת זה אני אומר מניסיון. לקוחות שיצאו לא מרוצים, מגיעים אלינו ונשארים. צרו קשר עוד היום בטלפון 052-3646136 ותתחילו ליהנות ממהפכת השירות בעולם התוכן.

1 Comment

  1. מאת Ally:

    I love reading these articles because they're short but initrmaofve.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>