מכניסים מאמרי שיווק שמניעים לפעולה

22680101 - question button on keyboard with soft focus
כיצד מוצאים כותבי תוכן לאתרים?
דצמבר 12, 2016
29947146 - hand giving a five star rating
הכירו כיצד כותבים תוכן תדמיתי
מרץ 7, 2017
31295122 - communication and promotion strategy with social media

מעוניינים לחזק את הקידום באתר באמצעות תוכן שיווקי? רוצים לשלוח ניוזלטר קבוע ומעניין ללקוחות שלכם? יש באפשרותכם להכניס תכנים תדמיתיים מעניינים, או בשמם "מאמרי שיווק". מאמרים אלה מהווים קומבינציה של תוכן לצד אלמנטים שיווקיים.

בדרך כלל נהוג להוסיף מאמרים לאתר וזאת בנוסף לדפים הראשיים הכוללים דפי מוצר, אודות ודף בית. קיימות מספר אפשרויות לחיזוק התוכן באתר והם: מאמרים אינפורמטיביים איכותיים, כתיבה חדשותית, בלוג אישי וכן מאמרים שיווקיים. לכל סוג של תוכן יתרונות וחסרונות וכדאי לבחור בין התכנים השונים על פי הצרכים והמטרות שלכם.

יתרונות וחסרונות התכנים השונים שנכניס לאתר שלנו

מאמרי תוכן אינפורמטיביים – כתיבת מאמרי איכות המוסיפה ערך מוסף לגולש תורמת לטראפיק באתר וכן לחיזוק המוניטין שלכם. זוהי גם הדרך הפופולרית להכניס עומק וידע לאתר.

כתיבה חדשותית – עדכון האתר בחדשות האחרונות מחזקת אותו מאד ומשפרת סמכותו. יש קושי מסוים לאסוף חדשות באופן תדיר, מדובר בהשקעה לא קטנה.

בלוג אישי – כתיבת בלוג אישי מוסיפה רגש לאתר ומחזקת את הקשר שלכם עם הלקוחות. לקוחות שמרגישים בבית נשארים נאמנים לשנים. כתיבה טובה עולה יותר ודורשת עקביות.

מאמרי שיווק – מאמרים אלה עושים חיבור בין כתיבה אינפורמטיבית לצד כתיבה שיווקית ותדמיתית. מדובר בהשקעה מעט יותר גדולה שכן הכותב נדרש ליצירתיות והבנה בכללי הכתיבה השיווקית.

קבלו כמה כללים לכתיבה שיווקית

  • מעוררים את הסקרנות עם כותרות חזקות – מאמרי שיווק נדרשים לסקרן כבר מהכותרת. בחרו כותרת מעניינת שמתארת את נושא המאמר שלכם. "סובלים מקופרוז? נפרדים מסכין המנתחים ועוברים ללייזר".
  • "טיזר" נחמד – כתיבה שיווקית טובה כוללת טיזר הפונה אל ליבו של קהל היעד. הבינו את קהל היעד שלכם ופנו אליו בעניין שמעסיק אותו. "מתקשה לישון?", "תאר לעצמך מצב שבו אתה מתחיל את החודש ללא מינוס..".
  • מדברים בגובה העיניים – מאמרי שיווק נדרשים להיות מעניינים וקולחים. הדרך הפשוטה והנכונה לעשות את זאת, הינה עם קורטוב של אנושיות. לכן, בכתיבה עבור מאמרי שיווק נדבר בגובה העיניים בשפה חברית כאילו הקהל ממש נמצא לידנו בגוף ראשון או שני. "פעמים רבות אנו נתקלים במצבים בהם..", "בטח נתקלתם לא פעם ב..".
  • דואגים לסדר וארגון – כתיבה טובה בכל תחום, היא קודם כל כתיבה מאורגנת. בנו היררכיה טובה לנושא שלכם ותרדו מהכללי למפורט. את המאמר שלכם תחלקו למספר כותרות משנה ברורות ההופכות את המבנה שבחרתם לברור.
  • מסיימים בקריאה לפעולה – בתום הכתיבה פנו אל הגולש ותציעו לו באסרטיביות לקחת את העניינים לידיים ולפעול. להתקשר, להגיע, להוריד תוכנה, להשאיר פרטים וכו'. קריאה לפעולה נעשית בציווי ופעם אחת מבלי לבלבל עם הוראות נוספות.

מאמרי שיווק נדרשים להיות בראש ובראשונה אינפורמטיביים. לכן, תדאגו להכניס תוכן איכותי, מחדש ומדויק. כל כללי הכתיבה האינפורמטיבית חלים במאמרים אלה לרבות הצגת מקורות מהימנים וגישה אובייקטיבית ככל שניתן. בנוסף יש ביכולתכם להציג את יתרונכם האישי על פני המתחרים בתחום.

כל האלמנטים השיווקיים נדרשים להופיע בעדינות שכן מדובר במאמר לכל דבר והגולש מעוניין לצאת נשכר במידע חדש ומועיל.

חסרונותיהם של מאמרי שיווק

כפי שנרמז, לכתיבה שיווקית יש בעיה של אמינות. אנשים לא אוהבים שמערבבים אותם. לכן כל אלמנט שיווקי שאתם משלבים במאמר נדרש להיעשות בעדינות ובהגינות. טקסט עמוס בשיווקיות ידחה במהרה שכן הגולשים הינם אנשים חשדניים שעייפו מתרגילים מזמן. הצגת התמונה הגדולה בצורה מאוזנת תוך הדגשת היתרון היחסי שלכם בהחלט תפעל לטובתכם. "קיימים מספר סוגים של דודי שמש, חלקם טובים ואמינים וחלקם פחות".

שמי גיל, למידע נוסף על מאמרי שיווק פנו אלי במספר 052-3646136 או השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>