מאמרי קידום המעוררים את סקרנות מנועי החיפוש, חיוניים בכדי לקדם אתכם במעלה התוצאות החיפוש בדרך לעניין מוגבר באתר שלכם.

 הכמות המינימלית של מאמרים המומלצת לשילוב באתר שלכם הינו לפחות 5 מאמרי קידום אינפורמטיבי, מעניין וייחודי בתחום בו עוסק האתר. המאמרים מעוצבים כך שימשכו את מנועי החיפוש להינעל עליהם ולהעלות אותם במעלה תוצאות החיפוש. הסיכוי שמישהו יתעניין באתר שלכם המופיע מתחת ל-15 התוצאות העליונות בחיפוש, הינו נמוך ביותר. מנועי החיפוש יודעים להעריך ולתגמל בהתאם מאמרים טובים. מאמרים פגומים ולא ייחודיים עלולים לעשות את הפעולה ההפוכה ואף והרחיק אתכם כליל מתוצאות החיפוש.

bp-2.2כתיבת מאמרי קידום מקצועיים

הסיבה לכתיבת מאמרי קידום לאתרים, הינו לצורך אחד בלבד – לקדם את האתר שלכם במנועי החיפוש. כשאתם מזמינים שרותי כתיבת מאמרי קידום, על המקדם שלכם לתכנן את מילות המפתח שישובצו במאמרי הקידום. זאת בשביל להגיע לצפיפות נכונה של ביטויי המפתח על הדף שברצונכם לקדם.

BP-1צפיפות אופטימאלית של מילות מפתח

נניח ואתם מעוניינים לקדם את הביטוי "כתיבת מאמרי קידום" לאתרים שלכם, עליכם לדאוג לכך שצפיפות הביטוי תעמוד על 3% – 5% של ביטוי זה ביחס לכל הטקסט בדף.

הדרך הנכונה לאבחן את צפיפות הביטוי הינה באמצעות כלי ניתוח המצויים בשפע ברשת כמו SeoQuake המהווה תוסף פיירפוקס. בעודנו כותבים מאמר עם דגש על ביטוי מסוים המורכב מיותר ממילה אחת, עלינו להיזהר שלא נעבור את הצפיפות של אחד המילים הטמונות בביטוי המפתח שלנו. אז במקרה של הביטוי שלנו, קיים חשש שאחד הביטויים אולי "קידום", או "כתיבת" ירים את הראש. צוות שפיץ שירותי תוכן מכירים את כללי הכתיבה ומכניסים מילות מפתח בצפיפות הנכונה על פי דרישת המקדם שלכם.

bp-2.2עושים שימוש במילות מפתח "נקיות"

כל ביטוי מפתח מהווה אלגוריתם, שמנוע החיפוש ננעל עליו וסופר אותו. כשאנו מכניסים אותיות אהו"י, מצרפים ב', כ', ה' ושאר אותיות החיבור, אנו משנים את מילת המפתח, לכן נשמור על "ניקיון". יש אפשרות להפוך את מילות המפתח ובכך לשמור על טבעיות ואיכות הטקסט, בעיקר תקף הדבר על כתיבת מאמרי קידום לאתרים איכותיים ובעלי אופי שיווקי. מבחינת מנועי החיפוש הביטוי "כשקונים נהנים" שווה לביטוי "נהנים כשקונים". כשאנו ב"שפיץ" שירותי תוכן, כותבים לכם מאמרי קידום לאתרים, אנו מקפידים על שימוש במילות מפתח "נקיות" בלבד, תוך הקפדה על כתיבה זורמת ונעימה לקריאה.

BP-1כתיבת מאמרי קידום לאתרים, זה לא שייקספיר

כשאתם מזמינים כתיבת מאמרי קידום לאתרים שלכם, אתם רוכשים תוכן שאנשים אינם קוראים בדרך כלל. לעיתים תדרשו שהטקסט יהיה איכותי ועמו תעריפי הכתיבה שיבקשו ממכם עבור העבודה.  תכלס, אתם צריכים, לפחות כמה מאות מילים לכל דף וזאת עבור חיזוק העניין של מנועי החיפוש בו. ככל שיש לכם יותר, כך התחרותיות של מילות המפתח שלכם משתפרת. כמובן, ש"טראש" מוחלט עלול לעורר בכם התנגדות אנושית שתגרור עמה ירידה בעניין של מנועי החיפוש בדף. נכון הדבר גם לשגיאות כתיב בלתי נסלחות וכן אמירות המאירות אתכם באור בעייתי או לא מקצועי. אנחנו ב"שפיץ שירותי תוכן, מספקים לכם כתיבת מאמרי קידום לאתרים ובאיכות טובה, תוך ביצוע הגהה וניסוח מעניין ומחכים בכל תחום.

bp-2.2מקוריות – זה חשוב!

כשזה מגיע למקוריות, מנועי החיפוש אינם סלחניים כלל וכלל. כשאתם מזמינים כתיבת מאמרי קידום לאתרים, אתם גם מזמינים תוכן מקורי שמעולם לא פורסם בשום מקום אחר לפני כן. על כך יש להקפיד הקפדה יתרה. כאשר מנוע חיפוש מזהה הפרה של המקוריות, הוא פשוט "קונס" את הציון שהוא נותן עבור הדף שלכם והדף צולל בתהומות הנשייה של תוצאות החיפוש. במצבים חמורים יותר, המנוע חיפוש חוסם את הדף ואף את כל האתר ומעלים אותו כליל מתוצאות החיפוש.

כתיבת מאמרי קידום לאתרים, נעשית בדרך כלל על ידי כותבים מקצועיים. אנחנו כותבים לכם בכל בכול כמות, תחום ורמה. התוצאות לא יאחרו לבוא, כי אנחנו יודעים מה מנועי החיפוש מחפשים ומספקים את זה בצורה אופטימאלית ונעימה לקריאה גם לעין אנושית. הכותבים שלנו נבחרו בקפידה, הן בשל כישורי הכתיבה שלהם וכן בגלל יכולתם לספק תוכן מעניין בתחום שאתם רוצים לבלוט בו במנועי החיפוש. אחרי שהכותבים שלנו מסיימים את העבודה מתבצעת בדיקת איכות, עבור מקוריות, הגהה וכן קידום. רק אחרי שהמאמרים שהזמנתם נבדקים ומאושרים אנחנו מעבירים אותם אליכם.

BP-1ביצוע מהיר

אנו מיחסים חשיבות הרבה בהספקת התכנים שלכם בזמן ואנו עושים כל מאמץ לעמוד בכך. כתיבת מאמרי קידום לאתרים הינה עבודה בעלת מאפיינים אומנותיים מסוימים ולא תמיד אפשר לכפות יצירתיות, כי יכולת כתיבה זה משהו שבא מבפנים ולפעמים יש מעצור. לכן אנו עובדים ביחד וכשקצת קשה הפרויקט שלכם עובר לכותב הבא וכך אנו מבטיחים זרימת תוכן יציבה ובזמן תגובה סביר, תוך שמירה על סטנדרט גבוה. שיתוף הפעולה שלכם חשוב לנו, ככל שאתם מספקים לנו יותר תכנים ואפיון יותר מפורט לגבי הצרכים שלכם, כך משתפרת היכולת שלנו לתת לכם תוצרים מדויקים ובזמן.

bp-2.2עברית שפה יפה

כתיבת מאמרי קידום לאתרים זורמת ותקינה חשובה לכם. בתום כתיבת המאמרים שהזמנתם, מעביר הכותב את התוכן לבדיקת הגהה וזאת בכדי להבטיח עברית תקינה ולא נלעגת. לגוגל ולשאר מנועי החיפוש לא כל כך אכפת אם אתם כותבים עם שגיאות כתיב, אבל לנו אכפת. גולשים שנתקלים במידע שכתוב בצורה עם שגיאות, עלולים לזלזל בחומר הכתוב. כתיבה רהוטה וללא שגיאות כתיב, מכניסה נופך של רצינות החשוב לכם בכדי לשמור על קשר חיובי עם הגולש ולקדם את האתר שלכם גם ברמה האנושית.

BP-1רלוונטיות ושיווקיות

המידע שהמאמר שלכם מציע נדרש להיות אמין ורלוונטי לנושא האמור. מנועי החיפוש עושים את הסטטיסטיקות שלהם ומשפרים דירוגים למאמרים המעניינים את הגולש. לכן, כיום מאמרי קידום מכילים ערך מוסף אינפורמטיבי לגולש וכן אלמנטים שיווקיים מסוימים. בנוסף, מאמרי קידום לאתרים הבנויים היטב, יכולים לשמש לקידום ברשתות החברתיות ולתת מכפיל כוח באתר ובדף העסקי שלכם. לפיכך כשאתם מזמינים כתיבת מאמרי קידום, אתם בהחלט יכולים לבקש "נגיעות" של תוכן ושיווק קלים.

פנו אלינו בטלפון 052-3646136 או השאירו פרטים באתר ונחזור אליכם עם פתרונות כתיבת מאמרי קידום לאתרים התפורים לצרכים שלכם. זכרו, בסופו של דבר גוגל חותרת לתוכן איכותי ומי שמקדם טראש בסוף נופל! חוץ מזה אין צורך בכך, כשיש כישרון, אפשר לכתוב דברים יפים שמחלחלים ויוצרים זנב ארוך של מידע חופשי שמעצים את המוניטין של האתר שלכם.

דוגמאות למאמרי קידום

google+
facebook