market-title-1.1
לחדד את המסר עם תוכן שיווקי בכל מקום באתר – דף הבית, אודות, דפי שירותים ומוצרים. כותבים ניוזלטר בשבילך ודפי נחיתה מלוטשים בכל תחום.

BP-1עיצוב ועריכת דפי נחיתה

יוצאים לקמפיין פרסומי? בניית דפי נחיתה מנצחים, מעוצבים וברורים שקולעים ישר למטרה. הסגנון הקולח והטוויסט, לא ישאירו את קהל היעד שלכם אדיש. אפשר להזמין רק את התוכן לדפי נחיתה או את העיצוב כולו.

bp-2.2ניוזלטר

שומרים על קשר עם הלקוחות שלכם באמצעות מסרים תקופתיים המגיעים למייל. כתיבת ניוזלטר בעל אופי שיווקי ואינפורמטיבי שמספר לקהל היעד שלם כל מה שחדש אצלכם, שירותים, מבצעים והמלצות של לקחות מרוצים. רוצים לדעת כמה עולה ניוזלטר? המחיר לניוזלטר ב"שפיץ"הינו ככל תוכן שיווקי אחר.

BP-1סוגי כתיבת תוכן שיווקי

קיימים מספר סוגי כתיבת תוכן שיווקי, שאותם מקובל להטמיע באתרים ומחוצה להם. בדרך כלל נשלב כתיבת תוכן שיווקי לאתרים שלנו, אך גם בדפי הנחיתה, ניוזלטר וכן בקמפיינים של פייסבוק וגוגל+. מאמרים שיווקיים הינם תכנים הנכתבים ברמה גבוהה על ידי קופירייטר ולפי כללים ברורים. כתיבת מאמרים שיווקיים לאתרים הינה מיומנות הדורשת ידע, ניסיון וכשרון רב. בדרך כלל מקובל להעביר

תכנים אלה לקופירייטר ולא להסתמך על יכולת הכתיבה שלכם וגם לא על כתיבה של מי שלא התמחה בכך. כתיבה שאינה תקינה עלולה להסב יותר נזק מאשר תועלת ועדיף לוותר עליה כליל.

bp-2.2תוכן שיווקי לאתרים

אין חובה בשיבוץ תוכן שיווקי בכל מקום באתר שלכם, להלן רשימת  המוקדים האסטרטגיים בסדר יותר שבהם נשקיע יותר במלל איכותי של כתיבת תוכן שיווקי לאתרים מהמעלה הראשונה:

  • דף בית – בראש ובראשונה נמקם תוכן שיווקי בדף הבית, אם יש רתיעה מלהכניס טקסט בנפח גבוה, נעשה שימוש במסרים קצרים וקריאטיביים. בשל הפופולאריות הצפויה בדף הבית, יש באפשרותכם לשקול ברצינות להכניס כתיבה שיווקית עם נפח רב בתחתית הדף וליהנות מקידום במנועי החיפוש.

  • דף אודות – כתיבה שיווקית תדמיתית. הדף הזה זוכה מידי פעם לביקורים ונהנה מפופולריות יתרה. פה אנחנו נכניס משהו נוסף, קצת עליכם ועל המוצרים והשירותים שאתם מספקים. דף הודות הינו דף תדמיתי שיווקי שאין להקל בו ראש, דף אודות מאורגן היטב מעביר מסר של אמינות ורצינות בעסק. אפשר בדף זה להציג את העוסקים במלאכה ואת הניסיון הרלוונטי שלהם בתחום.

  • דפי מוצר – כתיבה שיווקית אינפורמטיבית. בדפי המוצר נכניס הרבה מידע על המוצרים והשירותים שאותם נספק באתר וכמובן לבסוף נניע אותם לפעולת רכישה. כתיבת תוכן שיווקי מפורט מסוג זה, תהיה אינפורמטיבית, מאורגנת וברורה.

BP-1כתיבת מאמרים שיווקיים חדשותיים

זוהי אינה כתיבת  תוכן שיווקי לאתרים, אלה מוצר שיווקי משלים המפנה לאתר שלכם או לדף העסקי שלכם בפייסבוק. במילים אחרות מדובר בניוזלטר תקופתי המופץ במייל, ללקוחות ולמתעניינים המהווה דף חדשותי תדמיתי. כמו במקרה של כתיבת תוכן שיווקי לאתרים, מאמרים שיווקיים מסוג זה, דורשים כישורי כתיבה שיווקית מפותחים, יצירתיות והבנה מעמיקה של הנושא החדשותי. כתיבת מאמרים שיווקיים חדשותיים, נעשית תוך כדי שמירה על איזון נכון בין מסרים שיווקיים ותכנים חדשותיים רלוונטיים המעניקים ערך מוסף לקורא.

אנחנו בצוות שפיץ מבצעים כתיבת מאמרים שיווקיים חדשותיים מכל הסוגים, תוך שמירה על הכללים עם כתיבה שיווקית קולחת, טיזר נחמד בהתחלה, ערך מוסף לקורא וקריאה לפעולה.

bp-2.2כתיבה שיווקית לדפי נחיתה

כתיבה שיווקית קריאטיבית ומעניינת של דפי נחיתה הינה מומחיות שגם כותבים טובים אינם בקיאים בה. בשונה מביצוע כתיבת תוכן שיווקי לאתרים, ניסוח דפי נחיתה נעשה בדרך כלל באמצעות מסרים קריאטיביים פשוטים וברורים, אך בהחלט נוכל לעשות שימוש בטקסט נדיב ומפורט אם נרגיש שזאת הדרך הנכונה להזיז את הקמפיין. דפי הנחיתה מהווים חלק חשוב בקמפיין קידום ממומן בגוגל או פייסבוק ומשמשים כקטליזטור של איסוף לידים והפניות לאתר באמצעות מבצעים והטבות. דפי הנחיתה מלאים במסרים פשוטים של פניה לצורך של הגולש והנעה לפעולה בצורה מפתה ומרגשת, עם גרפיקה כובשת והטבות בלעדיות.

BP-1מספקים לכם תוכן שיווקי מותאם

  • כול סוגי הקופירייטינג במקום אחד שמבין עניין – כתיבה שיווקית אפקטיבית, כתיבת תוכן שיווקי לאתרים, כתבות שיווקיות ודפי נחיתה זאת המומחיות שלנו. אנחנו יודעים לנסח דפי נחיתה מדליקים ולצרף גרפיקה כובשת עם המסר הנכון לקמפיין שאתם מתכננים.

  • סוף מעשה בתכנון קפדני ומותאם לצרכים – כתיבה שיווקית דורשת תכנון. לפני שאנחנו מקלידים ולו מילה אחת, אנו מתכננים את אופן הכתיבה על פי האפיון שקיבלנו או ביצענו ללקוח עבור כתיבת תוכן שיווקי לאתרים. במסגרת האפיון אנחנו מגדירים קודם כל את קהל היעד שאליו אנו פונים עם המסר. בנוסף אנחנו מציעים ערך מוסף לגולש ולבסוף ומניעים אותו לפעולה הרצויה.

  • מלבישים מסר בכל היקף – בדרך כלל יותר תוכן זה יותר טוב מבחינת מנועי החיפוש אך גורע מהעוקץ עבור הגולשים. איזון נכון של נפח המלל אפשרי עם קופירייטינג מושחז ברמת המילה. אנחנו מעביר מסר כול מסר בכול נפח מלל אפשרי ממילים בודדות בסלוגן ועד כתיבה שיווקית של אלפי מילים.

bp-2.2שומרים על איכות גבוהה

בכדי לבצע כתיבת תוכן שיווקי לאתרים באופן אופטימלי, אנו מבצעים בדיקות איכות על ידי אדם נוסף הכוללות:

  • הגהה – כתיבה שיווקית נטולת שגיאות כתיב הינה תנאי הכרחי. בדיקות הגהה טובות מתבצעות רק על ידי אדם נוסף, נעשים תיקונים ומתקבלות הערות החוזרות אל הכותב.

  • מקוריות – בעת ביצוע כתיבת תוכן שיווקי לאתרים, מקפיד הכותב ליצור תוכן חדש. לאחר סיום הכתיבה נשלח התוכן לבדיקת מקוריות באמצעות תוכנת CopyScape מאמרים שיווקיים מול התוכן באינטרנט.

  • SEO – כתיבה שיווקית טובה, מקדמת את האתר שלכם במנועי החיפוש. הבודק, סופר את כל מילות המפתח ששובצו בעת כתיבת מאמרים שיווקיים אלה ומשווה אותם לאפיון.

BP-1ביצוע מהיר

אחד הדברים שאנשים לא תמיד מודעים להם, זה שלא תמיד אפשר לכתוב וזאת בשל האתגר הקריאטיבי והלוגי הרב הטמון בכתיבה איכותית. לכן, אנחנו פשוט מתחלפים ובוחרים תכנים העונים על נטיותינו והמומחיות של כול אחד מאתנו. אז כשאתם מזמינים כתיבת תוכן שיווקי לאתרים, הכותב המתאים ביותר יבצע את זה תוך עמידה בזמנים שנקבעו בהזמנה.

אחריות

לכל עבודה יצירתית יש דרכים וסגנונות שונים וגם בביצוע כתיבת מאמרים שיווקיים לאתרים, דפי נחיתה ומכתבי ניוזלטר. היה ולא הייתם מרוצים, צוות "שפיץ" ישנה ויתקן את המאמרים עבורכם תוך זמן קצר לשביעות רצונכם.

אנחנו עושים הכול בכדי שתהיו מרוצים ותרוצו לספר לכולם על כתיבת תוכן שיווקי לאתרים באיכות ובמחיר מנצח שאנו מציעים. השאירו פרטים באתר או צרו קשר בטלפון 052-3646136 ונחזור אליכם עם פתרונות מותאמים עבור כתיבה שיווקית לאתר שלכם. פנו אלינו לעוד שירותי תוכן לאתרים מכול הסוגים, לרבות ניהול תוכן וקידום אתרים. כנסו לדף הפייסבוק של שפיץ ותוכלו לראות מגוון דוגמאות כתיבת תוכן שיווקי לאתרים וכן כתיבת תוכן קריאטיבי ובלוגים על פי דרישה

דוגמאות לכתיבה שיווקית

order-p1