תוכן לאתרים כל אחד יכול לכתוב, האם זה כדאי? אתרים רבים אינם כתובים נכון, זאת עובדה שכל קופירייטר טוב יודע. הסיבה לכך נעוצה בחוסר מודעות שיש לבעלי האתרים לגבי החשיבות של תוכן איכותי. רבים מנסים להכניס תוכן שנכתב על ידיהם או על ידי כותבי תוכן שמצאו באינטרנט ואינם מודעים לכך שזה פשוט כתוב לא טוב.

היתרונות של כתיבה עצמית לאתר שלכם

תוכן מילולי הינה דרך להבעה אישית המשקפת מצב רוח, אישיות והשקפת עולם. כתיבה עצמית מהווה דרך נהדרת להביע את עצמכם ואת ההשקפה האישית שלכם לגבי השרות שאתם מספקים וזאת בתנאי שאתם עושים זאת כהלכה. כתיבה אישית נכונה מהווה כוח משיכה משמעותי שישפיע על המוניטין שלכם וזה נעשה בחינם.

שרותי תוכן לאתרים על ידי מקצוענים

כמובן שכתיבה אישית אינה עולה כלל ומתאימה מאד לבעלי עסקים קטנים בתחילת דרכם, אך לא למנהל חברות ועסקים עסוקים שאין להם זמן לכך. אלה, כדאי שיפנו לשרות כותבי תוכן מקצועיים ויחסכו זמן יקר. כתיבה על ידי אנשי מקצוע לא בהכרח תביא לכם תוכן איכותי וכדאי מאד לבדוק היטב את איכות הביצוע של הכותב שבחרתם.

כותבי תוכן יכולים לכתוב לכם מאמרים טובים אך בשביל כתיבה שיווקית אתם צריכים קופירייטר אמיתי וזה עולה יותר. כל הדפים הראשיים לרבות כל דפי השרות והמוצר, דף אודות ודף בית נדרשים להיכתב על ידי קופירייטר מיומן. בלוג פנימי באתר יכול להיכתב על ידי כותב תוכן מוכשר המכיר היטב את התחום שבו אתם עוסקים ומספקים שרות באתר.

מצאתם תוכן לאתרים בזיל הזול? עדיף לוותר..

מאמרי טראש להפצה או עבור אכלוס באתר כבר אינן עושים את עבודת הקידום וכדאי לוותר עליהם לחלוטין וזאת למרות המחיר האטרקטיבי. לצערי רוב כותבי התוכן אינם מציעים רמה גבוהה של כתיבה וכדאי לשלם יותר עבור תוכן טוב לכותבים מוכשרים. אלה מכירים היטב את פורמט הכתיבה עבור תוכן לאתרים כפי שגוגל מעוניין בו וכן יודעים לשלב אלמנטים של SEO (קידום) בתוכן. תוכן איכותי ניתן למצוא באתרי "בוטיק" המציעים שרותי תוכן לאתרים ולעיתים גם אצל חברות המספקות תוכן. לחברות אלה יש אלמנט של בדיקת איכות החשוב לשמירת סטנדרט מיידעי, קידומי ותחבירי.

תדאגו שהתוכן שלכם יעמוד בסטנדרטים מקובלים

ברכות, החלטתם לכתוב תוכן לאתר שלכם בעצמכם, או לשלם עבור שרות. זה הזמן להבין מה אתם צריכים ולדאוג שיבוצע:

  • מיידעיות – התוכן צריך להיות נכון עובדתית. אתם ממש לא רוצים להיתפס לא מבינים עניין בתחומכם, זה לא נראה טוב ומרחיק לקוחות פוטנציאליים. לכן, תבדקו היטב מה כתוב מול מקורות מידע מהימנים.
  • תחביר – אף אחד לא רוצה להיות לקוח של ספק המתבטא באופן עילג. אם החלטתם לכתוב בעצמכם או לא, כדאי שתוודאו על אצל עורך לשוני שהתוכן כתוב על פי כללי השפה. כותבים איכותיים מקפידים לבצע הגהה ואף להעסיק עורך לשוני שינקה את הטקסט.
  • קידום (SEO) – האם הטקסט שברשותכם הולך לעניין את גוגל? אם לא דאגתם להכניס מילות מפתח על פי הכללים, חבל על כל מילה. אף אחד לעולם לא יקרא את מה שכתבתם. לכן נדרשת הכנסת מילות מפתח בצפיפות של כ 1% +- לדף שלכם וכדאי שהמילה תתאים לאסטרטגיה השיווקית שקבעתם לעצמכם. במאמר זה הכנסתי את מילת המפתח "תוכן לאתרים" בצפיפות של מעט יותר מ 1%.
  • שיווקיות – כתיבה שיווקית מעודדת את הגולשים להתעניין במוצר/שרות שלכם בשפה ופורמט שהוכחו כתורמים להמרה. כמו כן, שפה מקצועית וסגנון שיווקי תורמים למצג של רצינות וענייניות החשובים למוניטין שלכם.

שמי גיל ואני קופירייטר מקצועי. לשאלות נוספות על כתיבת תוכן לאתרים ניתן לפנות אלי במספר 052-3646136 בכל עת ואשמח לעזור. לחלופין אתם יכולים להשאיר פרטי קשר ואחזור אליכם בהקדם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *