נכנסים לאתר שלכם וממשיכים הלאה? מתקשרים אליכם ושואלים הרבה שאלות? יכול להיות שאתם לא מובנים. העברית שלכם מצויינת, התחביר מושלם וכל מה שיש לכם להגיד כבר נמצא באתר. יכול להיות שאתם מדברים בשפה שאינה נגישה מספיק לגולשים המתעניינים בשירות שיש לכם להציע. שפה גבוהה, ניסוח מסובך ושילוב מלל מהז'רגון המקצועי שלכם, אכן נשמעים מצוין בבית משפט, אבל לא כשאתם מציגים את עצמכם מול ללקוחות פוטנציאליים.

אף אחד לא צריך ללמוד משפטים כדי להבין אתכם

אז תעשו לעצמכם טובה ותפסיקו לכתוב עוד ועוד תוכן משפטי לאתר שלכם וגם לא לבלוג, מייל תקופתי ושאר ירקות. תעבירו את משימת הכתיבה לכותבים מקצועיים, בעלי רקע משפטי וניסיון. כתיבה חיננית שכובשת את הלבבות, זאת הדרך שלכם להשיג לקוחות חדשים, לא ככה?

  • כמות – תוכן משפטי רב התורם ערך מוסף לגולש יביאו אליכם חשיפה רבה יותר. כמות התכנים הנדרשים כיום כדי לבלוט במנועי החיפוש הינם רבים וכתיבתם עורכת זמן רב.
  • איכות – תוכן משפטי באתר שלכם נדרש להיות מדויק ותואם לסטנדרטים של מנועי החיפוש. זאת אומרת שלא מספיק לכתוב טוב, צריך גם לכתוב נכון.
  • מקצועיות – כותבי תכנים מקצועיים יודעים לכתוב כמו שגוגל אוהב וגם הגולשים שלכם. זה כולל שימוש מושכל במילות מפתח, כותרות וכותרות משנה, שימוש בטאבים וכן בכתיבה זורמת ועניינית.
  • עקביות – בכדי לכבוש את פסגת העניין של מנועי החיפוש בכם, אתם נדרשים כיום להזרים תוכן משפטי איכותי לאתר באופן עקבי ולבצע בו אופטימיזציה.

מה זאת אומרת, אופטימיזציה לתוכן?

קודם כל, המאמרים נדרשים להיכתב ללא שגיאות כתיב ובשפה קולחת ונעימה. התכנים צריכים  להיות נכונים עובדתית ולהתאים מבחינת גודלם. מאמר ארוך עלול להתיש את הגולש ואילו מאמר קצר, בעל דרייב חלש עבור מנועי החיפוש. לכן המאמרים נדרשים להיות בגודל של 300 – 500 מילים, אם כי אין מדובר בחוק, אלה המלצה בלבד. תגיות המאמר נדרשות להיות מלאות במידע מתאים לרבות מילות מפתח, תגית תיאור וכותרת. כמו כן, אם צרפתם תמונה(וזה מומלץ..) אז כדאי להזין גם את תגית ה-ALT.

תוכן משפטי מקורי

תוכן לאתרים חייב להיות מקורי. יש לכם הרבה מה להגיד וזה טוב. אבל אם מדובר בהעתקה ואפילו ציטוט, אתם עלולים להסתבך עם גוגל. מנועי החיפוש רוצים לראות תוכן מקורי שלא הועתק משום מקור אחר ומענישים על הפרה של עיקרון זה. זאת אומרת שאם העתקתם, אז גוגל ודומיו ידרדרו אתכם בתוצאות החיפוש ואפילו עלולים להשעות אתכם מתוצאות החיפוש.

לא משאירים את הרשת החברתית לבד

זה לא שהיא תיעלב או משהו.. אבל כשמשאירים וואקום, הוא עלול להתמלא בדברים לא רצויים. נכון הדבר במיוחד כשמדובר בעורכי דין הזקוקים לשמם הטוב עבור התנהלות משפטית תקינה. לקוחות ממורמרים, מתחרים נקמניים ואנשים שנפגעו כתוצאה מהליך משפטי, עלולים לקום ולמלא את החלל שהשארתם. לכן, עורכי דין במיוחד, נדרשים לנוכחות ברשתות חברתיות ועדיף עם תוכן שכתוב בתבונה ומוזן באופן עקבי.

ניהול תוכן משפטי

ניהול תוכן משפטי זה הצעד הבא שלכם לצורך כיסוי מלא והזנה עקבית של תוכן באתר, מייל תקופתי  ורשתות חברתיות. העלות אינה גבוה ומצדיקה את ההשקעה וזאת לפחות אצלנו בשפיץ.

נהנים מתוכן איכותי במחירים נהדרים

זה לא סוד שכולם מסתירים את המחירונים שלהם. אצלנו זה לא ככה, איננו מתביישים במחירים שלנו ומציגים אותם לכל דורש, גם למתחרים. נשמח לכתוב לכם תוכן משפטי איכותי ובמחירים שפויים. אנו נבצע ניהול תוכן עקבי על פי דרישה ובעלות נמוכה כי אנחנו רוצים אתכם מרוצים עד הגג. צרו קשר עוד היום בטלפון 052-3646136 ונספר לכם על השירותים שלנו ועל הכותבים הנהדרים שנהנים לכתוב תכנים איכותיים עבורכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>